ТОП-5 найбільш затребуваних навичок міжособистісного спілкування
5 Лютого, 2021Soft-skills («м’які» навички) стали важливішими. Про це свідчать результати дослідження Linkedin щодо вимог роботодавців до претендентів. Soft-skills не залежать від специфіки конкретної роботи, тісно пов’язані з особистісними якостями й установками, а також соціальними навичками. Тепер роботодавці хочуть, щоб майбутні співробітники мали не лише креативність, адаптивність, вміння переконувати та співпрацювати, а й розвинений емоційний інтелект (EІ).
З’єднання точок, які, здавалося б, не пов’язані між собою, для створення оригінальних корисних рішень — надзвичайно цінний навик для кожного співробітника, незалежно від того, в якій галузі чи країні ви ведете бізнес.
Переконування — це здатність переконати інших прийняти вашу ідею або інший спосіб ведення справ для досягнення консенсусу або прийняття рішення. Це один з найпотужніших комунікативних навиків, яким мають володіти всі співробітники.
Це здатність людини працювати ефективно й результативно для досягнення спільної мети або впливати на інших, щоб домогтися потрібного результату.
Єдине, що є постійним у житті — і в бізнесі, — це зміни. Співробітники, які досягають успіху в динамічному середовищі та швидко опановують себе, зіткнувшись з проблемами, — це ті, хто можуть впоратися з усім, що трапляється на їхньому шляху.
EІ — це здатність сприймати й оцінювати власні емоції та емоції інших людей і реагувати на них. EІ, який потрапив до списку найбільш затребуваних навичок, підкреслює важливість того, яким чином співробітники взаємодіють один з одним.