Ривок для молодих дизайнерів: в Києві та Харкові стартував EDU 2.0
20 Вересня, 2021
Проєкт, спрямований на розвиток креативних індустрій та підтримку талановитих дизайнерів, митців й технологів – European Design Upgrade – розпочинає другий етап своєї роботи. Реалізований у партнерстві фонду Василя Хмельницького K.FUND, громадської організації GoLocal та інноваційно-технологічних хабів Brussels Creative у Бельгії та Urban Mill у Фінляндії European Design Upgrade минулого року став потужним професійним трампліном для 100 талановитих креативників з трьох країн.
Цьогоріч EDU 2.0 стартував відразу в двох містах України – Києві та Харкові. На слухачів чекають:
- онлайн-лекції від українських, бельгійських та фінських лекторів;
- офлайн-воркшопи;
- нетворкінг та нові знайомства;
- розробка власної ідеї;
- підтримка крутих менторів;
- хакатон та презентація ідей бізнес-середовищу.
Олена Добророднєва, віце-президент фонду Василя Хмельницького K.FUND та концептуальний лідер European Design Upgrade, 14 вересня, презентуючи курс в інноваційному парку UNIT.City в Києві, відзначила:
“В країнах, що тільки розвиваються або переживають бурхливі моменти становлення, креатив та таланти особливо потужні. Це відмічають усі експерти. Змушені шукати нестандартні шляхи для виходу зі скрутних ситуацій жителі таких країн часто винаходять дизайн світового класу та значення. Я вірю, що Україна – одна з таких країн, а українці здатні запропонувати світу нові нетривіальні рішення, інноваційні матеріали, бізнесові та поведінкові моделі. Тож European Design Upgrade – це не просто робочий проєкт, а певна місія”.
Слухачі курсу розповіли, з якими ідеями прийшли на EDU 2.0: це і арт-терапія для телевізійних журналістів, і тренд-агентство для дизайнерів одягу, і редизайн одягу, і вироблення зеленої енергії за рахунок руху автомобілів дорогами й багато іншого. У заході також взяли участь ментори курсу Аліна Гаєва, Олена Орап, Дарія Подольцева та Лілія Дерман.
Окремо EDU 2.0 презентували в Харкові. Так, 9 вересня в харківському UNIT.City зібралось більш як 30 студентів Харківської державної академії дизайну і мистецтв, які дізналися деталі програми. Частина з них уже стали слухачами курсу.
Нагадаємо, що всі учасники з Києва та Харкова наприкінці проєкту презентуватимуть власні ідеї бізнес-середовищу з метою подальшого стажування та співпраці.