Ривок для молодих дизайнерів: в Києві та Харкові стартував EDU 2.0
20 Вересня, 2021Проєкт, спрямований на розвиток креативних індустрій та підтримку талановитих дизайнерів, митців й технологів – European Design Upgrade – розпочинає другий етап своєї роботи. Реалізований у партнерстві фонду Василя Хмельницького K.FUND, громадської організації GoLocal та інноваційно-технологічних хабів Brussels Creative у Бельгії та Urban Mill у Фінляндії European Design Upgrade минулого року став потужним професійним трампліном для 100 талановитих креативників з трьох країн.
Цьогоріч EDU 2.0 стартував відразу в двох містах України – Києві та Харкові. На слухачів чекають:
- онлайн-лекції від українських, бельгійських та фінських лекторів;
- офлайн-воркшопи;
- нетворкінг та нові знайомства;
- розробка власної ідеї;
- підтримка крутих менторів;
- хакатон та презентація ідей бізнес-середовищу.
Олена Добророднєва, віце-президент фонду Василя Хмельницького K.FUND та концептуальний лідер European Design Upgrade, 14 вересня, презентуючи курс в інноваційному парку UNIT.City в Києві, відзначила:
Слухачі курсу розповіли, з якими ідеями прийшли на EDU 2.0: це і арт-терапія для телевізійних журналістів, і тренд-агентство для дизайнерів одягу, і редизайн одягу, і вироблення зеленої енергії за рахунок руху автомобілів дорогами й багато іншого. У заході також взяли участь ментори курсу Аліна Гаєва, Олена Орап, Дарія Подольцева та Лілія Дерман.
Окремо EDU 2.0 презентували в Харкові. Так, 9 вересня в харківському UNIT.City зібралось більш як 30 студентів Харківської державної академії дизайну і мистецтв, які дізналися деталі програми. Частина з них уже стали слухачами курсу.
Нагадаємо, що всі учасники з Києва та Харкова наприкінці проєкту презентуватимуть власні ідеї бізнес-середовищу з метою подальшого стажування та співпраці.