support and rebuild ukraine
Since the beginning of Russian invasion, K.FUND has been focused on providing humanitarian aid to people in Ukraine
Help to Ukraine
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
ua
  • en
Меню
  • uk
  • en
  • ru
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
Присоединяйся —
Новини

Бути «як Google»

 1 Вересня, 2021   Новини

П’ять корпоративних принципів Google

Бути «як Google» — заповітна мрія тисяч компаній у всьому світі. Не дивно, що корпорація неодноразово очолювала список найкращих роботодавців.

Що допомагає Google роками зберігати за собою статус найбажанішої компанії? Це корпоративна культура з такими принципами

1. Ініціювати винахідливість

У Google діє правило 20%: п’яту частину робочого часу співробітники можуть присвячувати будь-яким експериментальним проєктам. Це дає можливість тестувати різноманітні ідеї, випробовувати нові бізнес-моделі та перевіряти навіть ще не до кінця відпрацьовані технічні рішення, щоб обрати найкращі варіанти.

2. Не покладатися на інтуїцію у пошуку людей

Щоб зробити наймання людей максимально незаангажованим та мінімізувати суб’єктивність рекрутерів, у Google практикують таке:

  • структуровані інтерв’ю з чіткими оцінками якості відповідей — вони складаються з поведінкових запитань (про минулий досвід) та ситуативних (щодо гіпотетичного вирішення робочих ситуацій);
  • залучення сторонніх експертів, майбутніх колег та потенційних підлеглих до наймання — вони можуть брати участь у співбесідах та ставити свої запитання.
3.Платити кожному свою ціну

У Google заробітна плата залежить не від формальної назви посади, а від ефективності людини. Тому тут співробітники одного відділу можуть отримувати винагороду, яка відрізняється в кілька разів.

4.Бути максимально прозорими

У Google проводять щотижневі загальні збори з керівництвом, в яких усі охочі беруть участь онлайн чи офлайн. І кожен може поставити керівництву будь-яке запитання чи запропонувати будь-яку ідею. Крім того, в локальній мережі Google усі бачать квартальні цілі інших співробітників і цілих команд.

5. Орієнтуватися на здібності

В Google намагаються знайти для кожного співробітника оптимальну позицію відповідно до його слабких і сильних сторін. Якщо фахівець працює на технічній посаді, але виявляє більше здібностей у маркетингу, він може перейти до відповідного відділу. Керівники Google вважають за краще зберегти талант і перевести його туди, де він досягне успіху, ніж втратити співробітника.

Поділитися

K.Fund › Медіа-центр › Новини › Бути «як Google»

Медіа

Останні новини
  • K.Fund та міжнародні партнери оголошують про старт European Design Upgrade 3.0 27.02.2024
  • K.FUND спільно з партнерами продовжує реалізацію освітнього проекту Ukraine Global Faculty 04.05.2023
  • Президентом фонду K.FUND в Україні став Юрій Пивоваров 31.05.2022
  • В Україні фонд K.FUND Василя Хмельницького запускає гуманітарний напрям 22.03.2022
  • Глобальный договор ООН в Украине запускает образовательный проект SEED 23.02.2022
Останні новини
  • K.Fund та міжнародні партнери оголошують про старт European Design Upgrade 3.0 27.02.2024
  • K.FUND спільно з партнерами продовжує реалізацію освітнього проекту Ukraine Global Faculty 04.05.2023
  • Президентом фонду K.FUND в Україні став Юрій Пивоваров 31.05.2022
  • В Україні фонд K.FUND Василя Хмельницького запускає гуманітарний напрям 22.03.2022
  • Глобальный договор ООН в Украине запускает образовательный проект SEED 23.02.2022
Новини
23.02.2022 Глобальный договор ООН в Украине запускает образовательный проект SEED
21.02.2022 Дефицит лидера: как сосредоточить внимание?
14.02.2022 Как говорить, чтобы к вам прислушивались?
19.01.2022 Как добиться успеха в эпоху электронной коммерции?
12.01.2022 Как справиться со стрессом: три совета психолога из Стэнфорда
15.12.2021 Как повысить продуктивность?
K.FUND створений для управління інвестиціями, координації та підтримки проєктів підприємця Василя Хмельницького у галузях економіки та освіти.
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
  • Новини
  • Пресрелізи
  • Відео
  • Brand Guide

Приєднуйтесь —

© All rights reserved

Part of UFUTURE
Вгору