ЗА ЛАШТУНКАМИ FACEBOOK: 10 УРОКІВ КОМПАНІЇ НА ШЛЯХУ ДО ЗАВОЮВАННЯ СВІТУ
Майк Хеффлінґер
Анотація
Легенду про те, як у Гарвардському гуртожитку вундеркінд Марк Цукерберґ придумав новий спосіб зв’язатися з друзями, знають усі. Але це був тільки початок. Facebook пройшов довгий шлях, перш ніж стати однією з найдорожчих компаній світу, що змінила правила гри цілої галузі. Майк Хеффлінґер був серед топ-менеджерів компанії, які стояли за цим перетворенням. За лаштунками Facebook він зблизька бачив її болючі падіння, помилки і воскресіння. У книжці він детально ділиться досвідом, який компанія винесла зі своїх рішень та їхніх наслідків.
• інсайдерська інформація
• уроки маркетингу від команди Марка Цукерберга
• все, за що ви любите Facebook
• все, за що ви його ненавидите
Майк Хеффлінґер про книжку «За лаштунками Facebook» (англійською мовою):
Оригінальна назва
Mike Hoefflinger. Becoming Facebook: the 10 challenges that defined the company that’s disrupting the world / New York, NY : AMACOM, [2017], ISBN 9780814437964
Переклад з англійської:
Ірина Малішевська
Літературне редагування:
Олександр Стукало
Відгуки:
«Захопливий погляд ізсередини» , — Енн Льюнес, старший віце-президент із глобального маркетингу в Adobe
«…розкриває, як Facebook став таким важливим», — Марк Прічард, глобальний бренд-директор Procter & Gamble
«Уроки, законспектовані тут, можуть допомогти вам стати наступним фейсбуком у своїй бізнес-ніші. Наскільки старанно ви вже вправляєтесь?», — Huffington Post
Додаткова інформація:
2019, Київ: Кі Фанд Медіа, формат 60х84/16, 298 с.
Тип обкладинки: тверда
ISBN 978-966-97791-4-4
УДК: 005.4:334.722.1Facebook
© 2019 Кі Фанд Медіа, українське видання