support and rebuild ukraine
Since the beginning of Russian invasion, K.FUND has been focused on providing humanitarian aid to people in Ukraine
Help to Ukraine
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
ua
  • ru
  • en
Меню
  • uk
  • ru
  • en
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
Присоединяйся —
Новини

Як досягти успіху в епоху електронної комерції?

 19 Січня, 2022   Новини

10 порад Філіпа Котлера

Філіп Котлер відомий у всьому світі як батько сучасного маркетингу завдяки його моделі 4P (product, place, price, promotion): продукт, місце, ціна та просування. Він є автором понад 15 книг і безлічі спеціалізованих статей, присвячених маркетингу, які вивчають в університетах у всьому світі.

Соціальне слухання — це моніторинг каналів у соціальних мережах, форумах, будь-яких відгуків клієнтів та прямих згадок про бренд або обговорення щодо конкретних ключових слів, тем, галузей. Facebook не розкаже, що цікаво людям. Але ці соцмережі можна використовувати, щоб створити правильне повідомлення.

Entrepreneur опублікував 10 порад Котлера, які необхідно додати до його знаменитої моделі, щоб досягти успіху в епоху електронної комерції.

1.Боріться за персоналізацію свого повідомлення

Ідеальний маркетинг — це коли ви відправляєте повідомлення потрібній людині в потрібний час та в потрібному місці.

2.Не довіряйте традиційним методам

Завдяки засобам масової інформації ваша реклама досягне мільйонів людей, але ви не знатимете напевно, чи справді хтось із них має купувати у вас.

3.Використовуйте соціальне слухання

Соціальне слухання — це моніторинг каналів у соціальних мережах, форумах, будь-яких відгуків клієнтів та прямих згадок про бренд або обговорення щодо конкретних ключових слів, тем, галузей. Facebook не розкаже, що цікаво людям. Але ці соцмережі можна використовувати, щоб створити правильне повідомлення.

4.Очистіть свою комунікаційну стратегію

Цифрові платформи допомагають сегментувати ваш контент, щоб він доходив до тих, хто хоче його почути. Не докучайте іншим.

5.Визначте свого ідеального покупця та поговоріть з ним

Цей споживач хоче, щоб ваша реклама була частиною його повсякденного життя.

6.Зробіть своїх споживачів вашими послами

Задовольніть досвід покупця таким чином, щоб споживач був настільки задоволений вашою пропозицією, щоб розповів про вас іншим.

7.Ваші співробітники — ваші найвпливовіші представники

Невдоволені співробітники лаятимуть ваш бренд і погано ставитимуться до ваших клієнтів.

8.Зробіть свою товарну пропозицію незвичайною

Переконайтеся, що досвід покупок у вашої компанії є особливим, і дайте споживачеві можливість запам’ятати задоволення від них.

9. Зверніть увагу на деталі

Прості речі, такі як пригощання яблуками у вашому магазині, змушують покупця почуватися особливим.

10.Подумайте, чим можна доповнити свою пропозицію

Пам’ятайте, що ви пропонуєте не лише послугу чи продукт, а й незабутні враження.

Поділитися

K.Fund › Медіа-центр › Новини › Як досягти успіху в епоху електронної комерції?

Медіа

Останні новини
  • Президентом фонду K.FUND в Україні став Юрій Пивоваров 31.05.2022
  • В Україні фонд K.FUND Василя Хмельницького запускає гуманітарний напрям 22.03.2022
  • Глобальний договір ООН в Україні запускає освітній проєкт SEED 23.02.2022
  • Дефіцит лідера: як зосередити увагу? 21.02.2022
  • Як говорити, щоб до вас дослухалися? 14.02.2022
Новини
31.05.2022 Президентом фонду K.FUND в Україні став Юрій Пивоваров
22.03.2022 В Україні фонд K.FUND Василя Хмельницького запускає гуманітарний напрям
23.02.2022 Глобальний договір ООН в Україні запускає освітній проєкт SEED
21.02.2022 Дефіцит лідера: як зосередити увагу?
14.02.2022 Як говорити, щоб до вас дослухалися?
19.01.2022 Як досягти успіху в епоху електронної комерції?
K.FUND створений для управління інвестиціями, координації та підтримки проєктів підприємця Василя Хмельницького у галузях економіки та освіти.
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
  • Новини
  • Пресрелізи
  • Відео
  • Brand Guide

Приєднуйтесь —

© All rights reserved

Part of UFUTURE
Вгору