Як досягти успіху в епоху електронної комерції?
19 Січня, 202210 порад Філіпа Котлера
Філіп Котлер відомий у всьому світі як батько сучасного маркетингу завдяки його моделі 4P (product, place, price, promotion): продукт, місце, ціна та просування. Він є автором понад 15 книг і безлічі спеціалізованих статей, присвячених маркетингу, які вивчають в університетах у всьому світі.
Соціальне слухання — це моніторинг каналів у соціальних мережах, форумах, будь-яких відгуків клієнтів та прямих згадок про бренд або обговорення щодо конкретних ключових слів, тем, галузей. Facebook не розкаже, що цікаво людям. Але ці соцмережі можна використовувати, щоб створити правильне повідомлення.
Entrepreneur опублікував 10 порад Котлера, які необхідно додати до його знаменитої моделі, щоб досягти успіху в епоху електронної комерції.
Ідеальний маркетинг — це коли ви відправляєте повідомлення потрібній людині в потрібний час та в потрібному місці.
Завдяки засобам масової інформації ваша реклама досягне мільйонів людей, але ви не знатимете напевно, чи справді хтось із них має купувати у вас.
Соціальне слухання — це моніторинг каналів у соціальних мережах, форумах, будь-яких відгуків клієнтів та прямих згадок про бренд або обговорення щодо конкретних ключових слів, тем, галузей. Facebook не розкаже, що цікаво людям. Але ці соцмережі можна використовувати, щоб створити правильне повідомлення.
Цифрові платформи допомагають сегментувати ваш контент, щоб він доходив до тих, хто хоче його почути. Не докучайте іншим.
Цей споживач хоче, щоб ваша реклама була частиною його повсякденного життя.
Задовольніть досвід покупця таким чином, щоб споживач був настільки задоволений вашою пропозицією, щоб розповів про вас іншим.
Невдоволені співробітники лаятимуть ваш бренд і погано ставитимуться до ваших клієнтів.
Переконайтеся, що досвід покупок у вашої компанії є особливим, і дайте споживачеві можливість запам’ятати задоволення від них.
Прості речі, такі як пригощання яблуками у вашому магазині, змушують покупця почуватися особливим.
Пам’ятайте, що ви пропонуєте не лише послугу чи продукт, а й незабутні враження.