Українські інноваційні проєкти представлять на Голландському тижні дизайну
11 Березня, 2020До міжнародної програми відберуть 35 українців, з яких сформують кросфункціональні команди; три кращих розробки дебютиватимуть на ключовому європейському заході в галузі дизайну та інновацій.
11 березня 2020. — Українські молоді дизайнери, інженери та науковці разом з колегами з Бельгії та Фінляндії матимуть можливість представити свої проєкти на Голландському тижні дизайну — ключовому європейському заході в царині дизайну та інновацій. На виставці в Ейндховені, яка цього року триватиме з 17 по 25 жовтня, три найкращі розробки від кожної країни будуть представлені на розгляд експертів.
Проєкт European Design Upgrade (EDU) спрямований на розвиток креативних індустрій і підтримку талановитих дизайнерів, митців та технологів. Його мета — пошук новаторських урбаністичних рішень для створення в Україні сучасного та гармонійного соціально-культурного середовища. Проєкт виконується в рамках програми Creative Europe, що фінансується Європейською Комісією, а реалізують його фонд Василя Хмельницького K.Fund, неурядова організація GoLocal і компанії країн-партнерів — Brussels Creative із Бельгії та Urban Mill із Фінляндії.
“Для нас велика честь бути партнерами важливого європейського освітнього проєкту. Ми сподіваємося, що співпраця з ЄС відкриє двері для нових ініціатив, мета яких — дедалі більше включати Україну в міжнародний культурний простір та дати можливість талановитим українцям зробити свій внесок у розбудову Європи”, —
зазначив засновник фонду K.Fund підприємець Василь Хмельницький.
“Творчість — це надбання кожної людини, а креативні процеси та методи є важливими для всіх суспільств. Але люди мистецтва, особливо художники, занадто часто заробляють собі на життя, продаючи свій робочий час та проєкти як фрілансери. Багато творчих спільнот все ще шукають стійкі бізнес-моделі, які дозволять масштабувати результати своєї діяльності. Ми у Фінляндії вдячні за те, що отримали можливість брати участь у проєкті разом з Україною та Бельгією, щоб спільно знайти вирішення цього виклику”, —
сказав виконавчий продюсер Карі Міккеля, співзасновник платформи інновацій Urban Mill.
“Ми продемонструємо, що колективний та об’єднаний інтелект може працювати без обмежень у кордонах. Міждисциплінарні та полікультурні екосистеми будуть співпрацювати для розвитку та посилення своїх місцевих проектів, кращі з яких матимуть можливість продемонструвати свій продукт чи послугу на голландському тижні дизайну в Ейндховені. Я пишаюсь і радію, що Брюссельський регіон пов’язаний з регіонами Києва та Еспо!”, —
говорить Ален Ор’є, співзасновник кластера творчої економіки Brussels Creative.
Реалізація проєкту розпочнеться у березні 2020 року з відбору на спеціалізований освітній курс “Модернізація європейського дизайну: підвищення транснаціонального потенціалу”. Участь у ньому безкоштовно візьмуть 35 українських дизайнерів та художників, креативних фахівців із технічної, інженерної, наукової та підприємницької сфер, а також викладачі вищих навчальних закладів мистецтва та дизайну.
Відбір на програму протягом березня та квітня здійснюватимуть міжнародні та українські експерти та ментори. Серед них, зокрема, генеральний директор Brussels Creative, тренер та партнер Virtuology-Academ (Брюссель) Ален Ор’є та виконавчий продюсер Urban Mill, публічно-приватного сервісу для співпраці і створення інновацій та екосистеми розумного міста (Smart Urban Innovations & Ecosystems, Хельсінки) Карі Міккеля. Лекційний курс передбачає шість днів майстер-класів від провідних дизайнерів України, Бельгії та Фінляндії протягом травня 2020 року.
До наступного етапу — Лабораторії дизайну (Design Lab), що триватиме з червня по серпень 2020 року — пройдуть десять учасників, яким експерти програми поставлять практичні завдання та допоможуть сформувати кросфункціональні команди з необхідних для обраного напрямку спеціалістів (художників, маркетологів, технологів, інженерів тощо) та нададуть технічну підтримку для реалізації креативної розробки чи ідеї, яка відповідає існуючим муніципальним, регіональним або національним проблемам.
Три найкращі креативні ідеї з України разом з бельгійськими та фінськими аналогічними проєктами представлять на Голландському тижні дизайну в жовтні 2020 року.
Дізнатися більше про проєкт та залишити заявку на участь можна за наступним посиланням.
ДОВІДКА
Фонд K.Fund заснований українським підприємцем Василем Хмельницьким у 2015 році для підтримки проєктів у сфері освіти та економіки. Місія K.Fund — надавати ключі для розвитку та реалізації, забезпечувати можливості для отримання нових знань і навичок, сприяти відкриттям і допомагати вийти на новий рівень.