Учасники проєкту European Design Upgrade презентували ідеї майбутніх розробок
4 Серпня, 202029 та 31 липня 2020 року в інноваційному парку UNIT.City відбулися pitching days проєкту European Design Upgrade (EDU). Учасники презентували свої ідеї членам журі та змагались за можливість пройти на етап хакатонів та прототипування FabLab і представити власні розробки на міжнародній виставці Dutch Design Week у жовтні 2020 року.
Серед презентованих 35 дизайнерських концептів від учасників програми найбільшу кількість балів від глядацької аудиторії набрали:
- система утримання води 3D-дизайнерки Катерини Кроленко;
- експеримент-поселення для свідомої людини від моушн-дизайнерки Аліни Костікової;
- текстильні кавери для протезів продакт-дизайнерки Ольги Синякевич;
- проєкт соціального плакату на одязі графічного дизайнера Олега Білого.
Менторами та учасниками журі виступили експерти з унікальними компетенціями в галузі дизайну, архітектури та розробок проєктів — Валерій Кузнецов, Ольга Богданова, Дарія Цапенко, Катерина Соколова, Олена Оранська, Марина Черниш, Галина Палійчук та Ігор Комендо. Взяли участь у заході і бельгійський та фінський партнери EDU — співзасновник Brussels Creative Алан Оро та співзасновник Urban Mill Карі Міккеля.
5 серпня відбудеться анонсування обраних концептів та до 11 серпня включно учасники зможуть зареєструватись на етап хакатонів за обраними темами. Хакатони триватимуть з 17 до 4 вересня, після чого вони будуть представлені з 17 по 31 жовтня на Dutch Design Week в Ейндховені (Нідерланди).
«Наступний етап проєкту European Design Upgrade — це серія хакатонів, де учасники, концепт яких отримає найвищу оцінку, матимуть змогу вийти зі своїми ідеями на глобальний ринок. Ми дуже вдячні всім учасникам і партнерам European Design Upgrade, а також усім, хто долучився та розвиває українську дизайн-спільноту разом з нами»,
— прокоментувала віцепрезидентка K.Fund Олена Добророднєва.
Проєкт EDU співфінансується програмою “Креативна Європа” Європейського Союзу та реалізується за фінансової підтримки фонду Василя Хмельницького K.Fund, української громадської організації GoLocal і міжнародних партнерів Brussels Creative з Бельгії та Urban Mill з Фінляндії.
Фінансову підтримку підготовки українських дизайнерів до участі в Голландському тижні дизайну-2020 як складової міжнародної програми EDU надає Український культурний фонд.