ПЕРЕМОЖЕЦЬ: ЯК ДОСЯГТИ КОЛОСАЛЬНОГО УСПІХУ І ВПЛИНУТИ НА СВІТ
Пітер Діамандіс, Стівен Котлер
Анотація
Це посібник із використання експоненційних технологій, нестандартного мислення та інструментів, керованих спільнотою. Для тих, хто хоче домогтися успіху та змінити життя мільярдів людей на краще.
Експонентні технології сьогодні підривають авторитет компаній зі списків Forbes та Fortune. Вони є основоположними для молодих підприємців, допомагаючи їм перейти з рівня «у мене є ідея» на рівень «я управляю багатомільярдною компанією» набагато швидше, ніж будь-коли раніше. Автори розкривають суть сили технологій 3D-друку, штучного інтелекту, робототехніки, мереж і датчиків, синтетичної біології.
Краща книга місяця на Amazon.com
Спираючись на досвід підприємців-мільярдерів Ларрі Пейджа, Ілона Маска, Річарда Бренсона та Джеффрі Безоса, книга пропонує найкращі методи використання для отримання переваги сили натовпу.
Автори навчають, як створювати та використовувати стимулюючу конкуренцію, організовувати краудфандинг, будувати спільноти. «Переможець» — це водночас і маніфест, і інструкція. Для сучасного експоненціального підприємця це видання стане настільною книгою про використання нових технологій, масштабного мислення та надзвичайного впливу нових інструментів.
Рецензії
«Переможець» — стратегічний план для людей, які вірять, що можуть змінити світ. Ця книга містить поради, які дають змогу об’єднати сили однодумців і технології заради досягнення мети», — Білл Клінтон, 42-й президент США.
«Книга цих авторів «Достаток» продемонструвала, яким може стати світ через 20 років. А «Переможець» — це путівник для підприємців, який допоможе туди потрапити», — Ерік Шмідт, голова ради директорів компанії Google.
«Переможець» — цінний навігатор для кожного ефективного керівника, який прагне бути сучасним. Історія попереджає: якщо активно не змінюватися та не пристосовуватися, зміни нас переможуть», — Джим Моффатт, генеральний директор Deloitte Consulting (США).
«Це посібник із досягнення експоненційних цифрових звершень від майстра «ставати великим», — Financial Times.
Додаткова інформація:
2016, К.FUND, Київ, формат: 70х100 / 16, 253 c.
Перекладено за виданням:
Peter H. Diamandis, Steven Kotler BOLD How to Go Big, Create Wealth and Impact the World
Тип обкладинки: тверда
ISBN 978-147-670-958-1 (англ.) ISBN 978-966-136-319-8 (укр.)
© Scribner, a Division of Simon & Schuster, Inc., 2015
© К.FUND, українське видання, 2016