support and rebuild ukraine
Since the beginning of Russian invasion, K.FUND has been focused on providing humanitarian aid to people in Ukraine
Help to Ukraine
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
ua
  • en
Меню
  • uk
  • en
  • ru
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
Присоединяйся —
Новини

Ліфт-тест: як презентувати бізнес-ідею

 12 Квітня, 2021   Новини
Ілюстрація: Shutterstock

Спробуйте поставити собі запитання: чим саме займається ваше підприємство або буде займатись, якщо ви тільки задумалися про старт власного бізнесу? «Зазвичай таке завдання виявляється доволі нелегким. Вам зрозуміло, чим займаєтесь ви, співробітники теж начебто в курсі, але це зовсім не так», — пише президент фонду Василя Хмельницького K.FUND, керівник Школи малого і середнього підприємництва Лідія Пащук у своєї книзі «Українська мрія. Я — підприємець!». Насправді слухають 30 секунд! І якщо ви не зможете пояснити, у чому суть бізнесу або ідеї, то увага слухача втрачається безповоротно.

Спробуйте самі для себе пройти ліфт-тест. Уявіть, що ви їдете з потенційним інвестором або клієнтом у ліфті. Треба протягом 30-секундної поїздки розповісти про те, чим займається ваше підприємство. Ось запитання, які можуть допомогти сформувати «ліфт-презентацію».

  • Хто ви? (Як називається підприємство або проєкт?)
  • Де ви працюєте? (Де саме та у якій галузі працює ваша організація?)
  • Для кого працюєте? (Хто ваша цільова аудиторія?)
  • Які потреби задовольняєте? (Яку потребу клієнта задовольняє ваша продукція?)
  • У чому ваша особливість? (Чим ви відрізняєтеся від конкурентів?)
  • І що? (Посилення — чому саме вашу продукцію або послугу мають придбати?)

Ліфтова промова може стати основою для пітчингу.

Пітчинг — це коротка презентація ідеї бізнесу потенційному інвестору, партнеру або клієнту. Таку відповідь — опис бізнесу корисно знати кожному підприємцю та його працівникам.

При формуванні ліфт-тесту важливо:

  • Уникати сленгу: ваше повідомлення має бути зрозумілим не лише представникам вашої галузі;
  • Не створювати занадто довгого переліку напрямів діяльності: вам слід описати компанію влучними й лаконічними фразами, які зацікавлять слухача;
  • Концентруватися на тому, що дійсно робите добре, а не хотіли би робити;
  • Добре обміркувати останнє запитання «І що?»: відповідь на нього має обґрунтовувати необхідність існування організації взагалі;
  • «Ліфтова промова» має бути легкою для запам’ятовування. Надайте факти, що закарбуються в голові кожного слухача.

Менеджменту та власникам компанії може бути корисно провести «ліфт-тест» для персоналу. Це простий і швидкий спосіб зрозуміти, чи правильно персонал розуміє сутність роботи організації. Чи всі дивляться в одному напрямку? Чи є протиріччя? Про що інформують працівники?

Для цього необхідно дати співробітникам не більше 5 хвилин і попросити розповісти, чим же займається підприємство. Після цього варто скласти разом або використати підготовлену керівництвом ліфтову промову, яка надалі буде застосовуватися у процесі комунікації. Така промова стане у пригоді й у спілкуванні з потенційними інвесторами, партнерами, а також зі споживачами. Вона може стати основою вашої презентації, а ії текст може з’явитися на сторінках компанії у соціальних мережах.

«У момент, коли ви тільки-но починаєте свою діяльність, ліфтова промова — це один з перших кроків у процесі формування, матеріалізації обраної бізнес-ідеї», — пише Лідія Пащук

Поділитися

K.Fund › Медіа-центр › Новини › Ліфт-тест: як презентувати бізнес-ідею

Медіа

Останні новини
  • K.Fund та міжнародні партнери оголошують про старт European Design Upgrade 3.0 27.02.2024
  • K.FUND спільно з партнерами продовжує реалізацію освітнього проекту Ukraine Global Faculty 04.05.2023
  • Президентом фонду K.FUND в Україні став Юрій Пивоваров 31.05.2022
  • В Україні фонд K.FUND Василя Хмельницького запускає гуманітарний напрям 22.03.2022
  • Глобальный договор ООН в Украине запускает образовательный проект SEED 23.02.2022
Останні новини
  • K.Fund та міжнародні партнери оголошують про старт European Design Upgrade 3.0 27.02.2024
  • K.FUND спільно з партнерами продовжує реалізацію освітнього проекту Ukraine Global Faculty 04.05.2023
  • Президентом фонду K.FUND в Україні став Юрій Пивоваров 31.05.2022
  • В Україні фонд K.FUND Василя Хмельницького запускає гуманітарний напрям 22.03.2022
  • Глобальный договор ООН в Украине запускает образовательный проект SEED 23.02.2022
Новини
23.02.2022 Глобальный договор ООН в Украине запускает образовательный проект SEED
21.02.2022 Дефицит лидера: как сосредоточить внимание?
14.02.2022 Как говорить, чтобы к вам прислушивались?
19.01.2022 Как добиться успеха в эпоху электронной коммерции?
12.01.2022 Как справиться со стрессом: три совета психолога из Стэнфорда
15.12.2021 Как повысить продуктивность?
K.FUND створений для управління інвестиціями, координації та підтримки проєктів підприємця Василя Хмельницького у галузях економіки та освіти.
  • Про фонд
  • Засновник
  • Проєкти
  • Медіа
  • Контакти
  • Новини
  • Пресрелізи
  • Відео
  • Brand Guide

Приєднуйтесь —

© All rights reserved

Part of UFUTURE
Вгору