Перейти к контенту
Логотип K.Fund
  • УКР
  • РУС
  • ENG
 Меню
  • ФОНД
  • Засновник
  • Проекти
  • Книги
  • Медіа
    • Відео
    • Новини
    • Прес-Релізи
  • Контакти
Новини
K.Fund › Медіа-центр › Новини › K.Fund ініціює експериментальний проєкт Design-to-Business

K.Fund ініціює експериментальний проєкт Design-to-Business

 2021 Лют 10  Новини

Продовжуючи розвиток програми European Design Upgrade: Transnational Capacity Building (EDU) фондом K.Fund за підтримки GOLocal, Українського культурного фонду та “Креативної Європи” буде ініційований новий проєкт — платформа для взаємодії “Design-to-Business” (D2B). 5 лютого 2021 року відбулась перша експериментальна зустріч “Провокація №1. Дизайн способу життя” із серії креативних практикумів для дослідження підходу D2B.

Мета “Провокації” — дослідження симбіозу креативного і підприємницького мислення та відкриття нових можливостей для співробітництва. Під час зустрічі учасники експериментували на теми відображення власного способу мислення, звичок, оточення та способу життя, а також дослідили гіпотезу, що занурення в тему D2B відкриває нові горизонти взаємодії креативної сфери та бізнесу.

«Ми реалізуємо мрію про Платформу D2B з метою зближення і розкриття потенціалу двох продуктивних середовищ — креативних експертів і підприємців. У Європі практика розвитку таких креативних пошукових просторів дуже поширена. Для України це нова ідея і нова можливість»,

— коментує подію Олена Добророднева, віцепрезидентка K.Fund і концептуальна лідерка проєкту.

У заході формату креативної лабораторії взяли участь близько 30 представників сфер креативного дизайну та бізнесу — відкриті до досліджень дизайнери та архітектори, вчені-дослідники, новатори, підприємці.

Протягом дня відбулися два етапи практикуму:

  • креативна частина, під час якої учасники досліджували і пропонували до обговорення ідеї дизайну та їх бізнес-складові — за результатами обговорення найкращі з них перейшли до наступного етапу;
  • експрес-дизайн обраних тем для бізнесу.

Опитування учасників показало, що близько 85% готові брати участь у подібних заходах, вважають запропонований формат дієвим та рекомендуватимуть його своїм знайомим. Більшість експертів застосовуватимуть отримані знання та інформацію на практиці.

Таким чином, перше експериментальне занурення у проєкт довело його затребуваність у представників креативних індустрій та бізнесу. Наступні кроки дослідження симбіозу творчого та підприємницького мислення анонсуватимуться незабаром.

Поділитися

Медіа

  •  Відео
  •  Новини
  •  Прес-Релізи
Останні новини
  • «У 2021 році підприємцям слід звикнути та бути готовими до постійних змін, розвиватися та вміти адаптуватися», — Лідія Пащук, президент K.Fund 19.02.2021
  • П’ять книг, які надихнуть підприємців 13.02.2021
  • K.Fund ініціює експериментальний проєкт Design-to-Business 10.02.2021
  • ТОП-5 найбільш затребуваних навичок міжособистісного спілкування 05.02.2021
  • Вісім порад Джека Ма 25.01.2021
Логотип K.Fund
K.Fund створений для управління інвестиціями, координації та підтримки проектів підприємця Василя Хмельницького у галузях економіки та освіти. Ми віримо в те, що отримавши необхідні знання, навички та можливість реалізувати себе в Україні, нове покоління перетворить її.
  • ФОНД
  • Засновник
  • Проекти
  • Книги
  • Медіа
  • Контакти

«У 2021 році підприємцям слід звикнути та бути готовими до постійних змін, розвиватися та вміти адаптуватися», — Лідія Пащук, президент K.Fund

19.02.2021

П’ять книг, які надихнуть підприємців

13.02.2021

K.Fund ініціює експериментальний проєкт Design-to-Business

10.02.2021

Part of UFUTURE

Part of UFUTURE

© All rights reserved