K.FUND ініціює експериментальний проєкт Design-to-Business
10 Лютого, 2021Продовжуючи розвиток програми European Design Upgrade: Transnational Capacity Building (EDU) фондом K.FUND за підтримки GOLocal, Українського культурного фонду та “Креативної Європи” буде ініційований новий проєкт — платформа для взаємодії “Design-to-Business” (D2B). 5 лютого 2021 року відбулась перша експериментальна зустріч “Провокація №1. Дизайн способу життя” із серії креативних практикумів для дослідження підходу D2B.
Мета “Провокації” — дослідження симбіозу креативного і підприємницького мислення та відкриття нових можливостей для співробітництва. Під час зустрічі учасники експериментували на теми відображення власного способу мислення, звичок, оточення та способу життя, а також дослідили гіпотезу, що занурення в тему D2B відкриває нові горизонти взаємодії креативної сфери та бізнесу.
«Ми реалізуємо мрію про Платформу D2B з метою зближення і розкриття потенціалу двох продуктивних середовищ — креативних експертів і підприємців. У Європі практика розвитку таких креативних пошукових просторів дуже поширена. Для України це нова ідея і нова можливість»,
— коментує подію Олена Добророднева, віцепрезидентка K.Fund і концептуальна лідерка проєкту.
У заході формату креативної лабораторії взяли участь близько 30 представників сфер креативного дизайну та бізнесу — відкриті до досліджень дизайнери та архітектори, вчені-дослідники, новатори, підприємці.
Протягом дня відбулися два етапи практикуму:
- креативна частина, під час якої учасники досліджували і пропонували до обговорення ідеї дизайну та їх бізнес-складові — за результатами обговорення найкращі з них перейшли до наступного етапу;
- експрес-дизайн обраних тем для бізнесу.
Опитування учасників показало, що близько 85% готові брати участь у подібних заходах, вважають запропонований формат дієвим та рекомендуватимуть його своїм знайомим. Більшість експертів застосовуватимуть отримані знання та інформацію на практиці.
Таким чином, перше експериментальне занурення у проєкт довело його затребуваність у представників креативних індустрій та бізнесу. Наступні кроки дослідження симбіозу творчого та підприємницького мислення анонсуватимуться незабаром.