ЕКОНОМНІ ІННОВАЦІЇ: ЯК СТВОРИТИ БІЛЬШЕ З МЕНШИМИ РЕСУРСАМИ
Наві Раджу, Джайдіп Прабху
Анотація
Нова книга із серії The Economist Books розповідає про революційну тенденцію у глобальному бізнесі – економні інновації. За допомогою застосування цього підходу багато провідних компаній змінили своє управлінське мислення і навчилися створювати високоякісні продукти з обмеженими ресурсами. Вже сьогодні ринок товарів, що випускаються за принципом економних інновацій, оцінюється у трильйон доларів і зберігає величезний потенціал подальшого розвитку.
Краща книга місяця на Amazon.com
Книга містить цінні приклади застосування економних інновацій і пропонує алгоритм їх впровадження у будь-якій компанії. Автори впевнені, що в недалекому майбутньому ці знання стануть необхідною умовою проведення будь-якої бізнес-активності.
«Книга містить багато захоплюючих практичних прикладів» – Financial Times
Наві Раджу: Креативне рішення проблем в умовах обмежень
Рецензії
«Економні інновації – це ідея, час якої вже настав» – Пол Полман, генеральний директор компанії Unilever
«Раджу и Прабху демонструють, що економні інновації є однією з найбільш важливих нових моделей створення цінності як для компаній, так і для клієнтів» – Індра Нуї, голова ради директорів і CEO PepsiCo
«Жоден бізнес лідер XXI сторіччя не може ігнорувати зміни, що описуються в цій книзі» – Карлос Госн, голова ради директорів і CEO Renault-Nissan Alliance
«Концепція «робити більше, використовуючи менше» заслуговує на увагу як невідворотна реакція на нові виклики сьогодення» – Сергій Квіт, Міністр освіти і науки України, професор Києво-Могилянської академії
«Книга буде цікавою насамперед для бізнесменів і підприємців України, які націлюються на міжнародні ринки і розуміють, що у більшості випадків їм доведеться конкурувати за місце під сонцем зі славнозвісними брендами» – Валерій Фіщук, менеджер з розвитку бізнесу Cisco в Україні та країнах СНД
Додаткова інформація
2015, К.FUND, Київ, формат: 70х100/16, 208 c.
Перекладено за виданням:
Navi Radjou, Jaideep Prabhu Frugal Innovation: How To Do More With Less
Тип обкладинки: тверда
USBN 978-1-78283-120-4 (англ.) USBN 978-966-2902-37-2 (укр.)
© The Economist Newspaper Ltd, 2015
© К.FUND, українське видання, 2015