Alibaba: дім, який збудував Джек Ма
Дункан Кларк
Анотація
Захоплива історія про те, як учитель побудував одну з найдорожчих у світі компаній — суперника Walmart та Amazon — і назавжди змінив обличчя світової економіки. Лише за 15 років Джек Ма, що починав як викладач англійської мови, створив Alibaba — глобальну імперію електронної торгівлі, від якої сьогодні залежать сотні мільйонів китайських споживачів.
У 2014 році під час первинного розміщення акцій (IPO) компанія Alibaba залучила 25 млрд доларів США. Джека Ма порівнюють із Рокфелером і називають іконою для власників китайських підприємств. За прогнозами компанії, її продажі вже до 2020 року сягнуть 1 трлн доларів, а в найближчі двадцять років її послугами скористається чверть світового населення.
«Китайські компанії — приклад гнучкої стратегії та швидкого розвитку в непростих умовах. Нестабільне середовище, обставини, які швидко змінюються, низькі доходи населення — все це дуже схоже на сьогоднішню Україну. Тому наша нова книжка є особливо актуальною. Незважаючи на всі складнощі, результати Alibaba вражають. Її вартість дорівнює трьом ВВП України. І це ще одна причина знати цю історію»
Василь Хмельницький
Автор книги Дункан Кларк вперше зустрівся із Джеком Ма 1999 року в невеликій квартирі, де Джек заснував Alibaba. Автор був радником компанії, тож має багато інформації, включно з ексклюзивними інтерв’ю та матеріалами. Дункан Кларк розповідає історію Alibaba в контексті епохальних економічних і соціальних змін у Китаї.
«У книзі я хотів дати щось унікальне, тому заглибився у дослідження життєвого шляху Джека Ма, щоб зрозуміти, яка неймовірна історія стоїть за виникненням цієї бізнес-ікони. Він долав складнощі на ранніх етапах життя, погано навчаючись у школі та не маючи здібностей до математики та технічних наук. Його історія — урок того, як за власної наполегливості, постійного вдосконалення та сприятливих обставин можна стати успішним»
Дункан Кларк
Рецензії
«Усі, хто думає, що китайці просто копіюють чи крадуть технології із Заходу, мають прочитати цю книгу та замислитись ще раз. Джек Ма — це частково Білл Гейтс, частково Стів Джобс, частково Ларрі Пейдж, частково Сергій Брін і частково Марк Цукерберг, усе в одній особі», – сер Мартін Соррелл, генеральний директор WPP.
«Дункан Кларк розкриває серце і душу Alibaba та її засновника, Джека Ма, який майстерно маневрував складним бізнес-ландшафтом Китаю, щоб створити одну з найбільших у світі компаній. Китай розквітнув завдяки лідерству Джека Ма. Ця книга є обов’язковою до читання для всіх, хто хоче зрозуміти сучасний Китай і відчути серцебиття видатного підприємця», – Тім Дрейпер, засновник Draper Associates, DFJ та Draper University.
«Ця книга дає чудове розуміння світу Джека Ма, мабуть, найвідомішого з лідерів нової економіки в Китаї. Дункан Кларк — справжній знавець Китаю, унікальнй у своєму розумінні покоління Джека Ма. Ця книга, безумовно, має бути в основному списку для тих, хто хоче зрозуміти сучасну китайську економіку», – Кен Вілкокс, почесний голова Silicon Valley Bank.
«Майстерна та переконлива розповідь … [Кларк] розповідає ефектну історію», – Wall Street Journal.
«Захоплююча нова книга», – The Economist.
«Обов’язкове читання для тих, хто сподівається зрозуміти нову економіку Китаю», – Financial Times.
Додаткова інформація
2016, К.FUND, Київ, формат: 70х100 / 16, 253 c.
Перекладено за виданням:
Duncan Clark, Alibaba: The House That Jack Ma Built
Тип обкладинки: тверда
ISBN 978-0-06-241340 (англ.) ISBN 978-966-136-319-8 (укр.)
© HarperCollinsPublishers, 2016
© К.FUND, українське видання, 2016