K.Fund представив новий світовий бестселер про найуспішнішу китайську компанію Alibaba Group
6 Жовтня, 2016Книга розповідає історію торговельної онлайн-платформи, що всього за 15 років перетворилася з локального бізнесу на багатомільярдну корпорацію світового масштабу. Презентація стала частиною Київського міжнародного економічного форуму, співорганізатором якого є K.Fund.
Київ, 06 жовтня 2016 року — Фонд Василя Хмельницького K.Fund перезентував україномовну версію світового бестселера Дункана Кларка (Duncan Clark) «Alibaba: дім, який збудував Джек Ма» (Alibaba: The House that Jack Ma Built). Яскраво написана біографія мультимільярдера Джека Ма подається в контексті бурхливого соціально-економічного розвитку Китаю та дозволяє зрозуміти, як Alibaba Group вдалося вижити в непростих умовах та вийти на глобальний рівень, потіснивши таких світових гігантів, як Amazon, eBay та Walmart.
Презентація книги відбулася на третьому Київському міжнародному економічному форумі «Україна: Напередодні Четвертої промислової революції», що проходить у готелі Hilton 6-7 жовтня. Важливими темами для обговорення на КМЕФ-2016 стали можливості для інвестицій в Україну, міжнародна співпраця та шляхи інноваційного розвитку української промисловості. Учасники дискусії —авторитетні економісти і реформатори, представники великих міжнародних компаній, громадські діячі, члени Кабінету міністрів і депутати Верховної Ради.
«Китайські компанії — приклад гнучкої стратегії та швидкого розвитку в непростих умовах. Нестабільне середовище, обставини, які швидко змінюються, низькі доходи населення — все це дуже схоже на сьогоднішню Україну. Тому наша нова книжка є особливо актуальною. Незважаючи на всі складнощі, результати Alibaba вражають. Її вартість дорівнює трьом ВВП України. І це ще одна причина знати цю історію», — зазначив засновник K.Fund, підприємець Василь Хмельницький.
У вересні 2014 року Alibaba залучила на Нью-Йоркській фондовій біржі $25 млрд, що стало світовим рекордом – найбільшим IPO в історії. Станом на 2014 рік, вартість компанії становила $231 млрд. За прогнозами компанії, її продажі вже до 2020 року сягнуть $1 трлн, а в найближчі двадцять років її послугами скористається чверть світового населення.
Автор книги, Дункан Кларк, знайомий з Джеком Ма з моменту заснування компанії в 1999 році. Він багато років співпрацював із Alibaba як радник, тож має багато інформації, включно з ексклюзивними інтерв’ю та матеріалами. Книга отримала схвальні відгуки таких видань як The Economist, Financial Times, Wall Street Journal та стала світовим бестселером.
«У книзі я хотів дати щось унікальне, тому заглибився у дослідження життєвого шляху Джека Ма, щоб зрозуміти, яка неймовірна історія стоїть за виникненням цієї бізнес-ікони. Він долав складнощі на ранніх етапах життя, погано навчаючись у школі та не маючи здібностей до математики та технічних наук. Його історія — урок того, як за власної наполегливості, постійного вдосконалення та сприятливих обставин можна стати успішним», — сказав Дункан Кларк в ексклюзивному інтерв’ю K.Fund.